Πλαίσιο κειμένου: αλλάζατε;
«Πιστεύω ότι ένα σύστημα που το σχολείο θα τελείωνε γύρω στις 16:00 χωρίς να έχετε περαιτέρω δουλειά, θα ήταν το ιδανικό. Να υπήρχαν στο σχολείο αίθουσες μουσικής και ένα σωστό γυμναστήριο, ενώ στην αυλή να υπήρχαν δέντρα και φυτά και όχι φυτεμένα λυόμενα. Μακάρι να είχατε τον δικό σας ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθείτε με ό,τι επιθυμείτε. Όσον αφορά τα ξενόγλωσσα μαθήματα, θα ήταν σωστό τα αγγλικά να φτάνανε το μαθητή σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο Β2 μέσα στο σχολείο, ώστε να μην χρειάζονται τα ιδιαίτερα. Τέλος, φυσικά θα ήθελα να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό σύστημα και η τεχνολογία. Αλλά αυτό συνεπάγεται ότι οι μαθητές πρέπει να ξέρουν να τη χρησιμοποιούν σωστά»
Ξέρουμε ότι εκτός από διευθυντής είστε και εκπαιδευτικός. Τι είναι για εσάς ευτυχία και τι δυστυχία;
«Θα ήμουνα δυστυχισμένος αν ήμουνα σε μια υπηρεσία γραφείου και είχα να κάνω με χαρτιά. Η επαφή που έχω με τα παιδιά είναι ότι δίνει μου ευτυχία και με γεμίζει. Είμαι χαρούμενος μέσα στην τάξη αρκεί να μπορώ να δώσω αυτό που θέλω. Γιατί, κακά τα ψέματα, δυστυχώς σήμερα τα παιδιά απαξιώνουν τον καθηγητή»
Ιγνάτης Παπαγιαννάκης 
Αλέξανδρος Τσομπανέλλης 



Πλαίσιο κειμένου: Ποια η γνώμη σας για τη λειτουργία του σχολείου; Είναι δύσκολη η φετινή χρονιά;
«Η φετινή σχολική χρονιά, παρόλο που ξεκίνησε με πολλά προβλήματα, ευτυχώς φαίνεται πως κυλά ομαλά. Το σχολείο από τη δεύτερη κιόλας μέρα λειτουργεί με κανονικό πρόγραμμα χωρίς ελλείψεις στο προσωπικό. Όσον αφορά τα κενά στα βιβλία πιστεύω ότι τα καλύψαμε είτε χρησιμοποιώντας αυτά της αποθήκης μας, είτε προτρέποντας τους μεγαλύτερους να μην τα πετάξουν, αλλά να τα δώσουν στους μικρότερους. Ευτυχές είναι το γεγονός ότι ανάμεσα στους καθηγητές επικρατεί ομόνοια και όλοι λειτουργούμε σαν ομάδα. Παράδειγμα αποτελεί εκείνη η Τετάρτη που απεργήσαμε άπαντες, δεχόμενοι έτσι τα θετικά σχόλια και αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Η ομαλή λειτουργία του σχολείου μας φαίνεται ακόμα στο γεγονός ότι δεν παρασυρθήκαμε από την μόδα των καταλήψεων, κάνοντας την διαφορά. Είμαι, τελειώνοντας, πολύ ευτυχισμένος που ο σύλλογος του σχολείου είναι θετικός σε πολλά θέματα και αυτό θα μας βοηθήσει πολύ»
Είναι δύσκολος ο ρόλος του Διευθυντή;
«Ο ρόλος μου ως διευθυντής του σχολείου ήταν και είναι αρκετά δύσκολος, δεδομένου ότι είμαι καινούργιος στο σχολείο. Συνάντησα ιδιαίτερο πρόβλημα στην ενημέρωση καθώς δεν γνώριζα στοιχειώδη πράγματα για το χώρο και για το σχολείο. Αν και με τους συναδέλφους γνωριζόμουνα από καιρό, το πρόβλημα ήταν τα παιδιά. Με αυτά ήθελα να αποκτήσω μια καλή σχέση, ίσως ανάλογη με αυτή που είχα και σε άλλα σχολεία. Και πιστεύω ότι αυτόν τον ένα μήνα που είμαι διευθυντής έχω προσαρμοστεί κατάλληλα αποκτώντας μια καλή Πλαίσιο κειμένου: σχέση και με τους συναδέλ
φους και με εσάς, τους μαθητές»
Τη γνώμη έχετε για τη δημιουργία της σχολικής εφημερίδας;
«Η εφημερίδα είναι για μένα μια πολύ όμορφη ιδέα, ίσως πρωτόγνωρη για το σχολείο μας. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που συμμετέχετε σε τέτοιες δραστηριότητες, που βοηθούν το σχολείο. Ελπίζω η εφημερίδα να συνεχιστεί και να μην μείνει μόνο στο πρώτο τεύχος. Εύχομαι να αποτελέσει κίνητρο ώστε να προσελκύσει καινούργια παιδιά, το καθένα με τα δικά του ταλέντα, τις δικές του κλίσεις. Μακάρι να αποτελέσει ένα κύτταρο που θα ενώσει όλους τους μαθητές»
Ποιες οι βλέψεις και τα σχέδιά σας για τη φετινή χρονιά;
«Το σχολεία θέλω να αποτελέσει ένα πόλο που θα τραβήξει καινούργια παιδιά. Σκεφτόμαστε να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα για τη Β’ Λυκείου που θα οδηγήσει σε εκδρομή με δυο εναλλακτικές λύσεις. Πρώτη είναι να γίνει μια εκδρομή στο εξωτερικό, με προσιτό κόστος για τα παιδιά και για τους γονείς, ή να επισκεφτούμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης με θέμα τη μελισσοκομία. Και επίσης ένα πρόγραμμα για την Α’ Λυκείου που θα αφορά τα αρχοντικά της Μυτιλήνης. Θεωρώ ότι οι εκδρομές είναι πολύ ωφέλιμες για τα παιδιά, διότι αυτά απομακρύνονται προσωρινά από τους γονείς τους και αποκτούν καινούργιες εμπειρίες. Μακάρι να μπορέσουμε φέτος να κάνουμε πολλές εκδηλώσεις, όπως μια τα Χριστούγεννα και μια στο τέλος της χρονιάς, όπου πιστεύω θα μας βοηθήσει και ο σύλλογος Γονέων» 
Ποια η γνώμη σας για το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα. Τι θα

Μικρη κουβεντουλα με τον διευθυντη μας κ.ανδρεαδελλη

Πλαίσιο κειμένου: 4ο γελ μυτιληνησ

15 δεκεμβριου 2011

Μαθητικη πενα

ΤΕΥΧΟΣ 1

«Ο Θεός μας έδωσε δυο αυτιά και ένα στόμα. Πρέπει, λοιπόν, να ακούμε περισσότερο και να μιλάμε λιγότερο. Γιατί όταν μιλάμε λέμε αυτά που ήδη ξέρουμε, ενώ όταν ακούμε μαθαίνουμε περισσότερα»

«Ό,τι δημιουργούμε μένει… Ό,τι καταστρέφουμε το πληρώνουμε»